ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, една от водещите в ритейл сектора
в България. Компанията е основана преди 33 години. Под бранда „Фантастико“
функционират 47 модерни супермаркета, които са разположени в София, Банкя,
Перник, Ботевград, Елин Пелин и Кюстендил. ФАНТАСТИКО ГРУП притежава търговски
център SkyCity Mall, боулинг залите MegaXtreme Bowling, ресторант MyChoice,
пространство за събития Event Space MyChoice, кетъринг услуги MyChoice,
многофункционална зала за музикални, корпоративни и специализирани
събития Joy Station. Екипът се състои от близо 3500 професионалисти с различен
профил. Основен приоритет за компанията е всеобхватната грижа за хората – от
личната им мотивация, през професионалното им развитие до баланса между работата
и личния им живот.
Очакваме и теб в нашето семейство. Тук всеки може да е фантастичен!
От теб очакваме:
•Познания в сферата на ЗБУТ и опазване на околна среда, както и приложимите;
нормативни документи;
•Предходен опит на сходна позиция поне 1 година;
•Умения в работата с MS Office пакет и висока компютърна грамотност;
•Организационни умения и дисциплина в професионална среда;
•Способност за създаване и поддържане на култура по безопасност и здраве, и
опазване на околната среда.
Ние ти предлагаме:
• Мотивиращо възнаграждение;
• До 200 лв. ваучери за храна месечно;
• Карта за отстъпка при пазаруване в супермаркети „Фантастико“, както и за
нашите ресторанти и боулинг зали;
• 12-месечен абонамент за платформата „Уча.се“ на преференциална цена;
• Карта MultiSport на преференциална цена;
• Допълнително здравно застраховане след 6-ия месец;
• Допълнителни ежегодни профилактични прегледи с фокус върху рискови
заболявания;
• Ваучери за празници;
• Ваучери в размер на 500 лв. за нашите супермаркети и подарък при раждане на
дете;
• Подарък при пенсиониране;
• Карта Знание+ на преференциална цена / първата социална придобивка в България
с фокус върху знанието, културата и изкуствата/;
• „С грижа към теб“ /Well-being за допълнителни активности, които надграждат
придобивките за нашите служители;
• 1000 лв. бонус по програма „Доведи приятел“;
• 1 ден допълнителен отпуск за твоите лични моменти;
• Въвеждащо обучение и всекидневна подкрепа;
• Възможност за кариерно развитие;
• Работа в сигурна и бързо развиваща се компания със стабилни позиции на
българския пазар.
Необходими документи за кандидатстване:
• Автобиография с посочена позиция, за която се кандидатства.
Документи се приемат в Централния офис на фирмата в кв. „Симеоново", ул. „Момина
сълза" №14а, във всеки един наш обект или онлайн.
Изпратената кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност. Само
одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще получат
обратна връзка. Личните данни, които доброволно се предоставят, се обработват в
съответствие със Закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на
подбор.