Ресторанти MyChoice, част от Фантастико Груп, са идеалният партньор за корпоративни мероприятия, бизнес срещи, семейни празници, сватби, коктейли или неформални сбирки.
С екип готов да организира всяко събитие, два ресторанта в столицата и кетъринг компания, ние с радост и лекота превръщаме всеки празник в незабравимо изживяване.
Очакваме и теб в нашето семейство. Тук всеки може да е фантастичен!
На тази позиция ти ще се грижиш за:
• Ефективно организиране, планиране и контрол на работата на ресторанта, включително снабдяване с напитки, получаване, съхранение, изписване от склада, приготвяне и сервиране на храната, утвърждаване на менюта и др.;
• Разширяване на гамата от предлагани услуги и активности и комуникация с потенциални клиенти (event management);
• Организиране и качествено обслужване на мероприятията в ресторанта;
• Ръководене на екипа в ресторанта и контролиране работата в обекта;
• Обучението на служителите и грижа за спазване на стандартите на обслужване, вътрешния ред, външен вид и униформено облекло;
• Отчитане на оборотите на ресторанта;
• Участие в извършването на инвентаризации.
От теб очакваме:
• Опит на подобна позиция;
• Образование в сферата на ресторантьорството ще се счита за предимство;
• Умения за управление на екип;
• Динамичност и енергичност;
• Опит при работа със специализиран софтуер.
Ние ти предлагаме:
• Мотивиращо възнаграждение + бонус за постигната цел;
• 200 лв. ваучери за храна месечно;
• Карта за отстъпка при пазаруване във ФАНТАСТИКО, както и за нашите ресторанти и боулинг зали;
• Карта MultiSport на преференциална цена;
• Карта за верига фитнеси ФЛАЙС с отстъпка;
• Допълнително здравно застраховане след 6-ия месец;
• Допълнителни ежегодни профилактични прегледи с фокус върху рискови заболявания;
• Ваучери за празници;
• Ваучери в размер на 500 лв. за нашите супермаркети и подарък при раждане на дете;
• Подарък при пенсиониране;
• 500 лв. бонус по програма „Доведи приятел“;
• 20 дни платен годишен отпуск;
• 1 ден допълнителен отпуск за твоите лични моменти;
• Въвеждащо обучение и всекидневна подкрепа;
• Възможност за кариерно развитие;
• Работа в сигурна и бързо развиваща се компания със стабилни позиции на българския пазар.
Как да кандидатстваш?
• Изпрати автобиография с посочена позиция, за която кандидатстваш на през платформата;
• Подай своята кандидатура във всеки един наш супермаркет;
• Или я донеси в централния ни офис в кв. „Симеоново“, ул. „Момина сълза“ 14А.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще получат обратна връзка.
Личните данни, които доброволно се предоставят, се обработват в съответствие със закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор.