ФАНТАСТИКО ГРУП е българска семейна компания, една от водещите в ритейл сектора
в България. Компанията е основана преди 33 години. Под бранда „Фантастико“
функционират 47 модерни супермаркета, които са разположени в София, Банкя,
Перник, Ботевград, Елин Пелин и Кюстендил. ФАНТАСТИКО ГРУП притежава търговски
център SkyCity Mall, боулинг залите MegaXtreme Bowling, ресторант MyChoice,
пространство за събития Event Space MyChoice, кетъринг услуги MyChoice,
многофункционална зала за музикални, корпоративни и специализирани
събития Joy Station. Екипът се състои от близо 3500 професионалисти с различен
профил. Основен приоритет за компанията е всеобхватната грижа за хората – от
личната им мотивация, през професионалното им развитие до баланса между работата
и личния им живот.
Очакваме и теб в нашето семейство. Тук всеки може да е фантастичен!
Включи се в нашата тримесечна обучителна програма в Продажби, в която:
• ще преминеш през всички сектори в наш супермаркет;
• ще участваш в организирането и извършването на всички търговски дейности в
обекта, вкл. поръчване на стока;
• ще се запознаеш с процесите в логистичния ни център;
• ще научиш повече за работата на колегите в административния ни екип;
След успешно преминаване на програмата ще станеш помощник управител на наш
супермаркет и ще:
• участваш в цялостния процес по управление на търговския обект;
• отговаряш за повишаване на оборота на магазина;
• организираш работата на персонала и участие в обучението на служителите;
• изготвяш заявки към фирмите доставчици и контролираш приемането на стоката
в магазина;
• се грижиш за доброто обслужване на клиентите и спазването на свързаните с
това стандарти;
Ние ти предлагаме:
• Мотивиращо възнаграждение + бонус присъствие;
• Ваучери за храна до 200 лв. месечно;
• Карта за отстъпка при пазаруване във ФАНТАСТИКО, както и за нашите ресторанти
и боулинг зали;
• Карта MultiSport на преференциална цена;
• 12-месечен абонамент за платформата Уча се на преференциална цена;
• Допълнително здравно застраховане след 6-ия месец;
• Допълнителни ежегодни профилактични прегледи с фокус върху рискови
заболявания;
• Ваучери за празници;
• Ваучери в размер на 500 лв. за нашите супермаркети и подарък при раждане на
дете;
• Подарък при пенсиониране;
• Карта Знание+ на преференциална цена / първата социална придобивка в България
с фокус върху знанието, културата и изкуствата/;
• С грижа към теб /Well-being за допълнителни активности, които надграждат
придобивките за нашите служители;
• 1000 лв. бонус по програма „Доведи приятел“;
• 1 ден допълнителен отпуск за твоите лични моменти;
• Въвеждащо обучение и всекидневна подкрепа;
• Възможност за кариерно развитие;
• Работа в сигурна и бързо развиваща се компания със стабилни позиции на
българския пазар.
Как да кандидатстваш?
• Изпрати автобиография с посочена позиция, за която кандидатстваш през
платформата;
• Подай своята кандидатура във всеки един наш супермаркет;
• Или я донеси в централния ни офис в кв. „Симеоново“, ул. „Момина сълза“ 14А.
Твоята кандидатура ще бъде разгледана при пълна конфиденциалност.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю и ще получат
обратна връзка.
Личните данни, които доброволно се предоставят, се обработват в съответствие със
закона за защита на личните данни за целите на осъществяване на подбор. Включи
се в нашата тримесечна обучителна програма в Продажби, в която:
• ще преминеш през всички сектори в наш супермаркет;
• ще участваш в организирането и извършването на всички търговски дейности в
обекта, вкл. поръчване на стока;
• ще се запознаеш с процесите в логистичния ни център;
• ще научиш повече за работата на колегите в административния ни екип;