30 години в партньорство с водещи международни компании — Фантастико
Loader
100%

30 години в партньорство с водещи международни компании

Вкус към мащабно мислене, усещане за качество и хиляди възможности да изненадаш приятели, семейство, дори и бизнес партньори. Така вече 30 години се преплитат лични и бизнес аргументи за пресечни точки с „ФАНТАСТИКО“. Днес ви срещаме с Юрг Буркхалтер - изпълнителен директор на „Кока-Кола ХБК България“, Петър Стоилов - изпълнителен директор на „Нестле България“ и Красимир Вътев, мениджър „Продажби“ в „Загорка“ ( част от корпорация Heineken ). Тримата топ мениджъри от международни компании имат и лични, и бизнес истории за „ФАНТАСТИКО“.

Разкажете ни за първата си среща с „ФАНТАСТИКО“.

Юрг Буркхалтер: Когато дойдох в България преди няколко години, бях много впечатлен от „ФАНТАСТИКО“ и как една местна верига се позиционира толкова добре на пазара. Усещането за качество те поглъща веднага – на продуктите, на магазините, на обслужването! Мисля, че това е така заради силния мениджмънт с ясна визия и партньорски подход, базиран на доверие – както в бизнес, така и в личен аспект.

Петър Стоилов: Усмихната, така мога да определя първата си среща с „ФАНТАСТИКО“ и тя беше лична – като клиент на един от магазините от веригата. Посрещнаха ме усмихнати и отзивчиви служители на магазина и, както виждате, до днес точно това помня. А от професионална гледна точка, при първия ми контакт с екип на „ФАНТАСТИКО“, веднага си казах, че това е знак за добър стил на управление, който винаги си личи по поведението на служителите. Впечатли ме този „ФАНТАСТИКО“ стандарт на обслужване не само в супермаркетите, но и в кафе-кътовете, ресторантите и кетъринга им. Висока топка!

Красимир Вътев: Първата ми среща беше в ролята на клиент на супермаркети „ФАНТАСТИКО“ и след тази среща посещавам магазините от веригата редовно. Достъпността и разнообразието, което се предлага, както и това, че в бизнес план имаме добро партньорство и представяне в обектите, е наистино важно за мен и компанията ми.

Какво стои в основата на партньорството с „ФАНТАСТИКО“?  

Петър Стоилов: Вкусът към мащабно мислене - да правиш бизнес „bigger, bolder, better” e стремеж на всяка успешна компания, независимо дали е международна или местна. „ФАНТАСТИКО“ вече 30 години се държи и доказва като верига магазини от световно ниво!

Вкусът към обществено-полезни каузи - и ние в Нестле България, и колегите от „ФАНТАСТИКО“ споделяме разбирането, че добър бизнес може да се прави само тогава, когато той допринася за развитието на обществото, иначе няма как да се създаде подходяща среда за дългосрочен успех и още по-важно – за удовлетворение от това, което правиш.

Еднаквото отношение към партньорството - и двете компании вярваме, че в едно партньорство всеки трябва да допринася със своята експертиза и взаимно ценим гледните си точки.

Юрг Буркхалтер: Щастлив съм да видя, че успешна местна компания и успешна международна компания споделят общи ценности – всички в името на потребителите в България. Кока-Кола ХБК България и „ФАНТАСТИКО“ са обединени именно от това – вкусът към предлагането на висококачествени продукти на потребителите, партньорския подход към клиентите и подкрепата към местните общности.

Красимир Вътев: С „ФАНТАСТИКО“ наистина ни събира вкусът, отношението към клиенти и потребители, куража да мечтаем и да водим, грижата към хората и не на последно място удоволствието от живота. Вярвам, че взаимния ни успех се крие в припознаването на тези ценности, за да създадем заедно цялостно изживяване за клиентите ни, които не само да се насладят на качествената бира и сайдер от портфолиото на ЗАГОРКА, но и на приятни моменти в супермаркетите на веригата.

Има ли покупка от „ФАНТАСТИКО“, която няма да забравите?

Юрг Буркхалтер: С четири деца, аз и семейството ми пазаруваме често във „ФАНТАСТИКО“. Покупките, на които наистина се наслаждавам, са малките – когато имаме някой от новите ни продукти във веригата, отивам и си го купувам с гордост от страхотното съвместно пазарно изпълнение, което винаги имаме във „ФАНТАСТИКО“.

Петър Стоилов: Спокойно, не е на „Нестле“ и няма да правя продуктово позициониране. Беше една бутилка чудесно българско червено вино, с която успях да превърна в ценител на българските вина един колега швейцарец, известен познавач и все още съм много горд от това.

Красимир Вътев: Разнообразието и възможността да намеря решение, както за вечеря за семейството, така и нещо за колегите в офиса, е това, което ме изкушава да посещавам „ФАНТАСТИКО“. Това е мястото, от което знам, че мога да взема от нашите премиални продукти.  Спомням си, че бях домакин на една среща с приятели, с които се бяхме разбрали да гледаме заедно мач от Европейското първенство по футбол. Исках да ги изненадам и да направя нещо специално. Взех от утилките Heineken със знамената на държавите, участващи в това емблематично футболно състезание, които знаех, че ще намеря във „ФАНТАСТИКО“. Така успях да изненадам приятелите си и всеки можеше да подкрепи своят отбор с бира в ръка. Харесва ми атмосферата, обслужването, както и това, че мога да намеря това, което ми е необходимо бързо.

Още новини