Facebook Pixel
Loader
100%

Комуникацията, която отразява автентичния живот във ФАНТАСТИКО ГРУП

Успешни примери за значението на вътрешните комуникации като двигател за ангажираност на екипа и укрепване на корпоративната култура във ФАНТАСТИКО ГРУП бяха представени по време на дискусия на Американската търговска камара в България. Сред професионалистите, които взеха участие в панела на Работната група по комуникации и корпоративна социална отговорност на Камарата, беше и Диана Димова-Йорданова, директор „Корпоративни комуникации и връзки с обществеността“ в компанията. Тя сподели вдъхновяващи истории за ролята на хората в екипа като посланици на каузите, мисията и визията на „Фантастико“. 

„Комуникацията трябва отразява автентичния живот в компанията. И това е единственото нещо, което може да донесе естествена мотивация за целия екип. Независимо ти какво кажеш, какво съобщение изпратиш, кой канал в компанията ще използваш, ако го няма личния пример, който заразява целия екип в каузата, която преследвате, или целта, която имате, мисля, че няма как да се случат нещата“, каза тя пред гостите на дискусията.

Диана Димова-Йорданова подчерта, че колегите от екипа се превръщат в естествени посланици на мисията на „Фантастико“. И даде пример с каузите, които българската семейна компания подкрепя. „Нашата дейност дава възможност не просто за ангажиране на екипа вътре в компанията, но и за въвличане на нашите клиенти в каузите, които компанията подкрепя“, каза тя, давайки пример с дарителските инициативи в подкрепа на УНИЦЕФ България.

Тя сподели и колко голяма вълна от съпричастност е предизвикала една от най-успешните кампании през миналата година – „Килограм доброта“, организирана в партньорство с Българската хранителна банка. В рамките на инициативата само за два дни в шест от супермаркетите на веригата бяха събрани над 25 тона храни за хора в нужда благодарение на усилията на доброволци, сред които и служители на компанията. ФАНТАСТИКО ГРУП удвои събраното количество продукти, дарени от клиенти на веригата супермаркети. „Наши колеги станаха доброволци. Постигнахме не само вътрешна ангажираност, но и достигнахме до хората, с които сме една общност – нашите клиенти“.

Участниците в панела дискутираха как PR-професионалистите комуникират културата в техните организации, как дефинират целите си и ангажират хората в екипа, за да приемат нови идеи, промени и каузи. Част от събитието бяха и младите надежди на плажния волейбол на България - Димитър Калчев и Димитър Механджийски, които се подготвят за дълго пътуване към Летните олимпийски игри в Лос Анджелис 2028.

Още новини