Фрапе, сладолед и ледени напитки. Сцена от летния живот, но не на плажа, а в офиса.
Очила, слънцезащитен крем и коктейл. Безценен миг от лятото, но не край морския бряг, а в градския парк.
Цаца, бира и добра компания. Една прохладна лятна вечер, но не на курорт, а на балкона.
Трите истории са част от новата ни лятна кампания, която стартира тази седмица и ще продължи през целия август. Нашето послание е, че лятото може да е навсякъде и най-вече там, където си ти. Все пак не ти трябва море, за да ти е отпускарско!
Като част от кампанията, известният шеф готвач Никола Симеонов пуска поредица от „балконски“ рецепти. Как да си приготвиш миди по созополски или сангрия с диня на балкона – тези и още много други кулинарни съвети дава шеф Никола.
Специалните ни летни послания са и в супермаркетите. На щанда със слънцезащитните продукти стои предупреждението с намигване, че слънцето пече силно не само на плажа. А при препаратите против насекоми: „На морето са повече, но и тук си имаме“.
Ако избираш риба, не забравяй: „Правиш си я вкусна и на брега, и у дома“. Особено, ако е от ФАНТАСТИКО.
„Лятото е да му се наслаждаваш. Не да готвиш“ – тази житейска максима пък те води към топлата витрина във ФАНТАСТИКО. А ако си зажаднял за бира, търси табелата „Свежа на плажа, свежа и пред блока“.
Креативната концепция и реализацията на кампанията е на агенция HUMAN, която стои зад някои от най-успешните рекламни проекти на българския пазар през последните години. Летните послания са продължение на кампанията „За тези, които имат вкус към живота“, която стартира през май.