Проучване: „Фантастико“ се радва на високо ниво на удовлетвореност сред клиентите — Фантастико
Loader
100%

Проучване: „Фантастико“ се радва на високо ниво на удовлетвореност сред клиентите

„Фантастико“ е сред предпочитаните супермаркети за пазаруване на хранителни стоки в София, Банкя, Перник, Елин Пелин, Кюстендил и Ботевград. Това показват данните от проучване* на изследователската агенция BluePoint, направено през октомври 2024 г.

Участниците в проучването декларират високо ниво на удовлетвореност от голяма част от стоките, предлагани във „Фантастико“ в София. Сред най-харесваните продукти са млечните (91.6%), хлябът (89.8%), прясното месо (86.4%), плодовете и зеленчуците (86.9%), рибата и рибните продукти (84.3%). Готовите ястия от кулинарните щандове на веригата също носят висока степен на удовлетвореност - 86.9%. Основните храни (брашно, ориз, захар, олио) са също харесвани от анкетираните клиенти на веригата в столицата, като данните показват  88.5% нива на удовлетвореност, а за колбасите и деликатесите -  88.7%. Захарните изделия се радват на близо 92% удовлетвореност сред потребителите. Високо оценени са и перилните и почистващите препарати с 86.7% ниво на удовлетвореност.

„Независимо от нивото на проникване на отделните продуктови категории сред потребителите, „Фантастико“ се радва на изключително високо ниво на удовлетвореност – 9 от 10 потребители са удовлетворени от закупените продукти“, коментира Юлиан Добрев, основател и директор „Анализи“ в агенцията за маркетингови изследвания BluePoint.

Над 70 процента от клиентите в София смятат, че в магазините на българската верига има качествени стоки, богат асортимент и приятна обстановка, в която лесно се ориентират при пазаруване.

„Подобно на София, в останалите градове (Перник, Кюстендил, Ботевград и Елин Пелин) „Фантастико“ също се радва на положително и консистентно възприятие сред изследваните лица“, коментира още Юлиан Добрев.

За над 70 % от клиентите в тези градове „Фантастико“ се отличава като бързоразвиващ се магазин, в който има качествени стоки и любезен персонал. Клиентите оценяват още модерния дизайн на супермаркетите и чистотата. В градовете извън София, в които компанията оперира, 9 от 10 клиенти са високо удовлетворени от хранителните и нехранителните стоки, които купуват от супермаркетите на българската верига.

За 2/3 от потребителите (65,9% за София и 65% за Кюстендил, Перник, Елин Пелин и Ботевград) веригата „Фантастико“ е сред предпочитаните за пазаруване.

„Благодарим на всеки клиент за доверието! Зад резултатите от това проучване стои всеотдайната работа на 3500 колеги, които всеки ден градят доброто име на „Фантастико“ и за които удовлетвореността на клиентите не е просто всекидневен ангажимент, а мисия. Това, което виждате днес в супермаркетите ни е плод на усилия за устойчиво развитие на компанията, които продължават вече 33 години“, заяви Светослав Гаврилов, изпълнителен директор на ФАНТАСТИКО ГРУП.

А колко често пазаруват потребителите? Проучването на BluePoint показва, че около 60% от анкетираните влизат в магазин за хранителни стоки всеки ден, а една трета пазаруват 1-2 пъти седмично.

Основна причина за избор на конкретен супермаркет е качеството на стоките казват близо 77% от анкетираните в София и 76% от анкетираните в  Кюстендил, Перник, Елин Пелин и Ботевград.

-----------------------------------

*Резултатите са от маркетингово изследване, проведено от агенция BluePoint през октомври 2024 година сред 1100 лица на възраст 18-70 години, отговорни за пазаруването на хранителни продукти в градовете София, Кюстендил, Перник, Елин Пелин и Ботевград.

Още новини