„Супермаркет на годината“ – „Фантастико“ в Перник — Фантастико
Loader
100%

„Супермаркет на годината“ – „Фантастико“ в Перник

По време на специална церемония ФАНТАСТИКО ГРУП награди колегите и екипите, които са постигнали изключителни успехи през 2024 година. 58 статуетки бяха връчени в няколко различни категории. „Фантастико“ в Перник беше отличен като „Супермаркет на годината“. Именно това е обектът на българската семейна компания, който е с най-голям ръст  в продажбите през 2024 г. спрямо предходната година. „Не очаквах тази награда и бях наистина приятно изненадан, когато чух, че именно нашият супермаркет я печели. Най-вече защото това е специално отличие, което се връчва за първи път. Определено се почувствахме горди като първи притежатели на тази награда“, разказва Кристиан Лозанов, управител на супермаркета в Перник.

Това не е първото отличие за този търговски обект. През 2022 година „Фантастико“ в Перник беше първият български супермаркет, който влезе в доклада на European Supermarket Magazine за „Най-добрите супермаркети в Европа“. Класацията отличава най-впечатляващите дизайни на нови и реновирани магазини в цяла Европа и е признание за целия екип.

Тайната на успеха е сплотеният екип

Кристиан Лозанов е управител на супермаркета в Перник още от откриването му през 2021 година. Той става част от „Фантастико“ като студент, когато е едва на 19 години. Днес той е един от опитните професионалисти във веригата с 12-годишен опит. Кристиан казва, че зад успехите стои много работа и добре изграден колектив, който е винаги заедно и гледа в една посока.  „Стремим се да поддържаме възможно най-добрата визия, да обслужваме качествено и бързо клиентите, работим за това да подобряваме услугата  и да се развиваме като професионалисти всеки ден. Вслушваме се в предпочитанията и обратната връзка от клиентите, те са нашият най-верен компас“, казва Кристиан Лозанов.

„Причината за успехите ни е изцяло екипната работа, постоянството и разбирателството помежду ни. Ние заедно създаваме възможността да градим успеха си и знаем, че всичко зависи от нас самите. Високите постижения са резултат от много труд и хора с еднакви възгледи и амбиция“, допълва Йордан Павлов, който е заместник-управител в супермаркета. За да бъде екипът добър и да е устремен към все по-високи резултати, е важно всеки да е напълно наясно с отговорностите си и винаги да е на точното място.

„Хората дори не подозират колко е трудно да се следят редица показатели на хиляди продукти. Представете си да проследявате срока на годност на 10 000 продукта всеки ден. Стриктността е в основата, както за добрите резултати, така и за доволните клиенти“, казва Елизабета Цветанова, мърчандайзер „Хранителни стоки“ във „Фантастико“.

„Всеки ден посрещаме и изпращаме нашите клиенти с усмивка“

Всички сме чували известната фраза на Чарли Чаплин, че „ден без усмивка е изгубен ден“. В супермаркета в Перник именно позитивното отношение ги движи напред  - посрещат и изпращат клиентите с усмивка. „Много е важно общуването с клиентите да ги кара да се чувстват спокойни и да знаят, че ние винаги сме насреща за тях. Мисля, че това е и причината да  имаме толкова много редовни клиенти, които ни посещават от откриването на супермаркета до ден днешен. С много от тях вече сме дори приятели“, казва Илияна Савова, главен касиер в супермаркета.

Възможността за развитие е ключът към това да обичаш работата си

Всеки човек има нужда от мотивация и от това да се чувства удовлетворен и оценен на работното място. Много често обаче мотивацията се крие в малките, ежедневни неща, на които не обръщаме достатъчно внимание или пренебрегваме. Именно те са най-важни, казват служителите на търговската верига. „Мотивира ме  ежедневната комуникация с интересни хора,  приятната работна среда, положителните отношения между колегите и уважението от страна на всички“, казва Симена Миланова, мърчандайзер „Нехранителни стоки“ в компанията.

За амбициозния екип, какъвто е екипът на „Фантастико“ в Перник, мотивация носят и постигнатите успехи: „Добре свършената работа, доволните клиенти, постигнатите резултати, харесва ми и динамичната среда на работа, в която сме заедно като екип. Отношението от страна на ръководството на веригата е страхотно, всеки може да подаде обратна връзка, както и всеки може да получи своя шанс за развитие. Това са и част от нещата, които ме карат да се чувствам удовлетворен“, допълва Кристиан Лозанов.

И уверява, че амбициите пред екипа не спират. Защото наградата „Супермаркет на годината“ вдига летвата за тях още по-високо. Най-важният им приоритет е да продължат да отговарят и на най-високите очаквания на клиентите.

Още новини