За тези, които имат вкус към живота — Фантастико
Loader
100%

За тези, които имат вкус към живота

През май стартира новата ни кампания под мотото „За тези, които имат вкус към живота“. Ние от ФАНТАСТИКО вярваме, че пазаруването може да бъде приятно изживяване, любимо занимание в свободното време и дори нещо повече - удоволствие.

Креативната концепция на кампанията е на агенция HUMAN, която стои зад някои от най-успешните рекламни проекти на българския пазар през последните години. Кампанията е насочена към различни възрастови и социални групи.

Над 100 000 клиенти влизат в супермаркетите ФАНТАСТИКО всеки ден. Нашата мисия е да ги вдъхновяваме. За нас е важно всеки клиент да дойде при нас със списък за пазаруване и да си тръгне с усмивка.

Над 3000 професионалисти посрещат нашите клиенти и превръщат тяхното пазаруване в изживяване. „Тези млека са кисели, за разлика от този, който ги маркира на касата.“ Този надпис на един от нашите щандове казва всичко.

С богатия избор от над 45 000 продукта осигуряваме на своите клиенти всичко нужно, за да се насладят на живота. Защото знаем, че чувството да откриеш точно това, което ти трябва, е уникално.

Всеки ден клиентите ни добавят удоволствието към списъка за пазаруване, като се спират на някои от щандовете-запазена марка на ФАНТАСТИКО: на нашия MeatCorner, при майсторите сушисти на суши щанда,  пекарните „Хляб за живот“, на топлата витрина, фреш бара или на всички останали щандове, където всеки може да се наслади на пазаруването по своя начин.

Обновихме голяма част от нашите 45 супермаркета и ги привърнахме в супермодерни обекти, където всеки наш клиент да се чувства супер специален. А един от тези обекти влезе в класацията на 30-те най-добри супермаркета в Европа за 2022 година на престижното издание European Supermarket Magazine. 

Вече 31 години нашата мисия е да превръщаме пазаруването в удоволствие. СЪБИРА НИ ВКУСЪТ!

Още новини